یادگرفته ام...

یادگرفته ام...

همه چیزرایادگرفته امـ!یادگرفته امـ که چگونه بی صدابگریمـ!یادگرفته امـ که هقـ هقـ گریه

 

هایمـ رابابالشمـ بی صداکنمـ!تونگرانـ نشو!!همه چیزرایادگرفته امـ!یادگرفتمـ که چگونه

 

باتوباشم بی انکه توباشی!یادگرفته ام نفسـ بکشم بدون تووبه یادتو!یادگرفته ام که چگونه

 

نبودنتـ رابارویای باتوبودنـ وجای خالی اتـ راباخاطراتـ باتوبودنـ پرکنمـ!تونگرانـ نشو!!همه

 

چیزرایادگرفته امـ!یادگرفته امـ که بی توبخندمـ!یادگرفته امـ بی توگریه کنمـ وبدونـ شانه

 

هایتـ!یادگرفته امـ که دیگرعاشقـ نشومـ به غیرازتو!یادگرفته امـ که دیگربه کسی دلـ نبندمـ

 

ومهمـ ترازهمه یادگرفته امـ که بایادتـ زنده باشمـ وزندگی کنمـ!اماهنوزیک چیزهستـ که

 

یادنگرفته امـ،یادنگرفته امـ که چگونه برای همیشه خاطراتتـ راازصفحه ی خاطراتت پاکـ کنم.



نظرات شما عزیزان:

mojtaba
ساعت16:22---6 تير 1393
نشسته ام

کجا؟

کنار همان چاهی که تو برایم کندی

عمق نامردی ات را اندازه می گیرم


mojtaba
ساعت18:35---30 خرداد 1393
دلتنگ روزهایی هستم
که معنای خداحافظ ، تا فردا بود . . .


علیرضا
ساعت22:05---24 خرداد 1393
ffaodn d; s,hg hsl ,fj ;[ha ovhfi uhdh?????????
ایش میگم اسم وبت مگه غیر مجازه وای چه حرفا میزنن این دخترا
پاسخ:حرص نخورآرایشت خراب میشه....!


پرنسس سوگند
ساعت21:27---21 خرداد 1393
با اسم زیبا و دلربا لینک کردم
ببخشید چون نمی تونم اسم های غیر مجاز بزارم
پاسخ:چراغیرمجاز؟!!!!!!!!!!!!:-o


ɱѻ§ϯǫ£ǫ √
ساعت16:23---26 اسفند 1392
سیلام آبجی جون خوفی گلم؟

عزیز خواسم بهت بگم عنوان ویبم رو عوض کردم

اگر امکانش هست توی لینک های ویبت اصلاحش کن

آدرس ویبم رو که میدونی:

http://apeach.loxblog.com



عنوان جدیدم:



×♀ نَـعْـشِگـ ــے ــهآے یهـــ پـــســ ــر سیگــ ـﺂرے ♀×


پاسخ:باش حتما


معصومه
ساعت15:58---26 اسفند 1392
سلام تقریبا هم دردیم دلم گرفته از دنیا...........
پاسخ:من دلم ازهمه چی گرفته


مسعود
ساعت15:08---25 اسفند 1392
لایک


دلخون شیرین عسل
ساعت11:33---21 اسفند 1392
سلام عزیزم خوبی؟؟
اگه تمایل به تبادل لینک داری حتما بهم بگو
2000000000000


ریحانه
ساعت14:48---18 اسفند 1392
اینم عااااااالی بود

اینم میشه کپی باذکر منبع؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:بله کپی کنید.


راضیه
ساعت20:02---14 اسفند 1392


کوزی
ساعت11:31---14 اسفند 1392
افرین یادبگیرکه ذهنتوازاشغال پاک کنی

رزینا
ساعت11:25---14 اسفند 1392
سلام عزیزم خیلی زیبابود

سامان
ساعت11:23---14 اسفند 1392

پاسخ:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


نفس
ساعت15:54---13 اسفند 1392
نره قول من نمیام تو چرا سر نمیزنی؟؟؟؟؟؟
پاسخ:کره خرنره غول عمته خخخ
پاسخ:راستی سوتیت توحلقت نره قول========نره غول خخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: